עדכונים:

החברה נבחרה להוביל את קמפיין "כרמי הנדיב" של גינדי

חברת "גינדי החזקות" בחרה בחוצות זהב-מרקעים להוביל את קמפיין ההשקה של הפרויקט

עם השקעה של למעלה ממיליון וחצי שקלים , חוצות זהב-מרקעים נבחרה להוביל את הפריסה של קמפיין ההשקה עבור הפרויקט המוביל של גינדי בקרית מלאכי.

הפריסה כוללת את חבילת הדגל – חבילת קיר הטריו פקטור, המורכבת מהקיר הגדול בישראל המוצב במרכז נתיבי איילון, יחד עם חבילת שלטי טוטמים ולארג' פורמטים בפריסה עוצמתית

בגוש דן.

הפריסה של הקמפיין כוללת גם את חבילת "אימפקט TLV" הכוללת 30 מתקני אימפקט ודאבל אימפקט בתל אביב ורמת גן וזאת בנוסף לקירות נוספים מובילים ומתקנים נוספים בפריסה בגוש דן.

תאריך פרסום – פב' 2022